نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو
سرخط خبرها

پیکان با حذف ارومیه حریف سپاهان شد|خداحافظی یاران تندروان با جام قهرمانی والیبال

  • کد خبر: ۱۰۰۳۰۰
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
پیکان با حذف ارومیه حریف سپاهان شد|خداحافظی یاران تندروان با جام قهرمانی والیبال
تیم والیبال پیکان تهران با کسب دومین پیروزی برابر شهرداری ارومیه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، حریف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نخستین دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال تیم‌های پاس گرگان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان موفق به شکست سه بر صفر نماینده گرگان شدند.
شاگردان جوان عیسی سنگدوبینی سرمربی پاس در سه ست این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.
پاس گرگان که در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان به جمع هشت تیم برتر مرحله پلی‌آف راه یافته بود، با پذیرش دومین شکست از دور رقابت‌ها حذف شد و در همان جایگاه هشتم لیگ برتر باقی ماند.فولاد مبارکه سپاهان هم به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
در دومین دیدار نیز تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان موفق به شکست سه بر صفر نماینده ارومیه شدند تا به دومین برد متوالی خود برابر این تیم دست یابند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.
شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در سه ست این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۹ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا با جام سی‌وپنجم خداحافظی کنند.
تندروان سال گذشته با هدایت تیم فولاد سیرجان به قهرمانی در لیگ برتر مردان دست یافت، ولی امسال با تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها قرار نگرفت. از سوی دیگر یکی از جذابیت‌های دیدار امروز دو تیم، تقابل پیمان اکبری که سال گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده داشت با این تیم بود.
بدین ترتیب در یکی از دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->